vrijdag 21 augustus 2009

Ronny & Marie-Jeanne


Chantal en Marc, wij hebben genoten van een weekje bij jullie. Ik zal zeker onze wandelingen missen in de vroege morgen met jou en de honden Eclips en Cusco.

Het begon in mineur, met slecht weer maar van zeer korte duur en het eindigde zo mooi. Wat ons zal bijblijven is jullie gastvrijheid.

Alvast een dikke proficiat voor wat jullie hier gemaakt hebben op zo een korte tijd. Het is net alsof je al jaren in het vak zit.

Regelmatig gaan we aan hier denken. Het was onze eerste chambres d'hôtes maar we konden geen betere plek denken om dit uit te proberen. De rust die jullie overbrengen op de gasten heeft een enorme impact gehad op ons.

En we gaan elkaar zeker nog terug zien, dat voelen we nu al aan. Maar vooral doe zo verder met het verwennen van uw gasten want waar de vrouw des huizes achter de kookpotten staat kan dit sowieso niet verkeerd lopen.

Laat ik nu sluiten, daar ik weeral te langdradig ben, maar ik heb zo van deze week genoten dat ik er niet kan over zwijgen. We gaan zeker de boodschap overbrengen van WAT WE IN CHAREL BELEEFD HEBBEN.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten