zondag 12 april 2009

Erwin, Sylvie, Briek, Rune & Mila


Beste Chantal & Marc,



  • van Rune: het was zeer leuk in het huisje! Ik vond vooral leuk om Marc te helpen bij het zwembad.


  • van Sylvie: een schitterend verblijf in een heel rustige en vooral zeer authentieke omgeving. Ik genoot van de rust, de aangename gite (en het zalige terras ervan) en de hartelijke omgang met de heer en vrouw des huizes. Het heeft deugd gedaan!


  • van Mila: hallo, ik vond het een super dokter en een heerlijk bedje!


  • van Erwin: een weekje dolce far niente in een prachtig huis en boeiende omgeving. De kids amuseerden zich rot in tuin, schuur en klimboom. Meer verwacht ik niet van een korte vakantie! Super!


  • van Briek: het huisje was heel leuk! het leukste vond ik de honden! De tuin was ook super leuk!



We hadden het eigenlijk niet anders verwacht, jullie hebben een echte superplek gevonden! Hopelijk tot weerziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten